Vragen? Bel +31 (0) 30 602 16 17
Leuke collega's, uitdagend werk in een ambitieuze organisatie
Leuke collega's, uitdagend werk in een ambitieuze organisatie

Vacature Functioneel Applicatiebeheerder / Supportmedewerker

Deze vacature is ingevuld, reageren is niet meer mogelijk. 

Ga jij onze eerste- en tweedelijns IT helpdesk vormgeven en zorgen dat onze snelgroeiende organisatie en onze medewerkers optimaal bedient en ontzorgt worden?

Wat ga je doen

We groeien door de inzet van onze medewerkers. Met hun inzet waarderen onze opdrachtgevers onze kennis van zaken en maatwerkoplossingen waardoor Brainnet als grootste onafhankelijke partij vooroploopt als kennisspeler in deze uitdagende groeimarkt.

Ook onze eigen IT afdeling groeit snel en ons Scrum team telt op dit moment zo’n 8 medewerkers. Om onze groei te kunnen waarborgen en de serviceverlening intern op een nog hoger niveau te krijgen hebben wij in onze OTAP omgeving een fulltime rol van supportmedewerker gecreëerd, daarom zijn wij nu op zoek naar jou!

In deze deels nieuwe functie ga jij het IT team versterken en de interne organisatie voorzien van een zo hoogst mogelijke beschikbaarheid van de applicaties en deployment van releases van onze applicaties. Je neemt calls aan van medewerkers en registreert deze. Problemen die zij hebben los je zelfstandig op, waar nodig loop je even bij de collega langs en achteraf natuurlijk vraag je natuurlijk of alles naar wens is verlopen. Naast onze eigen medewerkers lever je ook support op onze klant- en leveranciersportals.

Verder houd jij je bezig met:

  • Beheren van de (interne) Boabaas applicatie;
  • Beheren van de code base (ontwikkelaars);
  • Verantwoordelijk voor het in de lucht houden van de OTAP omgeving;
  • Deployen van maatwerkprogrammatuur naar de verschillende omgevingen;   
  • Schakelen met onze externe IT leverancier.

Wie ben jij?

Jij voelt je thuis in een snelgroeiende en servicegerichte organisatie. Je houdt van direct contact
met diverse eindgebruikers en hebt een oplossingsgerichte werkhouding. Verder beschik je over minimaal een afgeronde IT-opleiding op mbo niveau en tenminste twee jaar werkervaring in een rol als IT supportmedewerker of medewerker functioneel applicatiebeheer. Daarnaast heb je ervaring met het zelfstandig deployen van software in een OTAP omgeving. Ervaring in een .NET omgeving is een pré.

Ons aanbod

Je wordt zelfstandig verantwoordelijk voor de eerste- en tweedelijns IT helpdesk die je zelf vorm kunt geven. Je krijgt goede ontwikkelmogelijkheden binnen een ambitieuze organisatie met veel ruimte voor eigen initiatief; Je werkt samen met collega’s in een informele setting, maar die net als jij gaan voor topkwaliteit. Werk je graag met mensen, dan kan Brainnet de juiste stap voor jou zijn.

Verder bieden wij:

  • Een Marktconform salaris gecombineerd met goede arbeidsvoorwaarden;
  • Een informele werkcultuur aangevuld met een professionele werkhouding;
  • Een werkweek van 32 of 40 uur;
  • Flexibele werktijden tussen 08.00 en 18.00 uur;
  • De mogelijkheid om jezelf verder te ontwikkelen door middel van opleidingen en cursussen;
  • Doorgroeimogelijkheden naar .NET Developer of Lead Developer, afhankelijk van je opleiding en interesses;
  • Een laptop;
  • Een vitaliteitsprogramma en diverse uitjes zoals jaarlijks een weekend weg, jaarlijks Kerstevent en actieve deelname aan goede doelen; Je bent onderdeel van een snel groeiende organisatie, met aandacht voor de maatschappij.

Deze vacature is ingevuld, reageren is niet meer mogelijk.